Konsultacja

Co zrobić aby Twoje pierwsze kroki nie były ostatnimi?

Warto zaufać tym, którzy praktykują sprzedaż, a nie tylko o niej teoretyzują. Dzięki konsultacjom e-commerce rozwiążesz problem, który nie daje Ci spać.

Usługa nie jest monologiem - najbardziej wartościowe efekty końcowe przynosi rozmowa w formie dialogu. Na konsultacjach doradzam w całkowicie luźnej atmosferze z uśmiechem na ustach. Bez niepotrzebnego „kija w dupie”.

Pamiętaj, w trakcie trwania usługi nie przyjmuje postawy oceniającej, wytykając błędy jak w szkole podstawowej. Wspieram, a jeżeli to potrzebne - stosuję otwartą krytykę.


 

Dla kogo jest konsultacja?

dla osób chcących założyć sklep internetowy
dla osób posiadających sklep internetowy
dla osób będących w trakcie zakładania własnego e-commerce
szkolenia firmowe

„Inwestowanie w siebie zawsze przynosi największe zyski”

Benjamin Franklin

Co zyskujesz korzystając z konsultacji?

  • oszczędzasz to co najcenniejsze - czas ,
  • oszczędzasz nerwy ,
  • oszczędzasz pieniądze ,
  • pokazuje inną perspektywę,
  • odkrywasz nowe możliwości , o których nie miałeś pojęcia,
  • podczas konsultacji nierzadko polecam osoby, które są godne polecenia i zaufania ,
  • nabywasz sprawdzonej wiedzy od praktyka biznesu w sieci.

Jak przebiega usługa (do wyboru):

Pakiety cenowe

Jakie problemy rozwiązuje?

Najczęściej zadawane pytania na które odpowiadam moim klientom

Od czego zacząć zakładanie sklepu internetowego?
Jaki wybrać serwer, domenę, hosting?
Analiza dotychczasowych działań marketingowych.
Jak zmniejszyć koszt pozyskania klienta w kanałach marketingowych?
Jakie automatyzacje sprawdzą się w moim sklepie?
Dlaczego mój sklep nie konwertuje?
Jakie są przyczyny braku odpowiedniej ilości sprzedaży w moim sklepie?
Jak poprawić strukturę przychodów w oparciu o produkty, które już sprzedaje?
Czy wybrać platformę abonamentową SaaS czy Open Source (Wordpress+Woocommerce) i dlaczego?
Czy mój pomysł na produkt ma sens?
Jak zautomatyzować procesy sprzedaży, marketingu i logistyki w sklepie i firmie?
Co robię źle, że mój sklep nie sprzedaje?
Jaki obrać kanał marketingowo-sprzedażowy dla mojej gamy produktu?
Analiza dotychczasowych działań
Jak zaplanować strategię sprzedażową?
Jak określić grupę docelową ?
Czy masz kogoś godnego polecenia (agencja marketingowa, informatyk, prawnik, księgowość, SEO, fotograf, grafik, influencer)?
Jak określić przewagę konkurencyjną?
Co mogę poprawić w swoim sklepie?

To tylko garstka pytań, których nie sposób wszystkich wypisać.

Firmy z którymi współpracowałem

Jak umówić się na konsultację?

Wypełnij poniższy formularz, w odpowiedzi na Twoje zapytanie uzgodnimy dogodny termin oraz dopełnimy formalności lub zadzwoń +48 698 355 984.

Uwaga! Ze względu na zainteresowanie, rezerwacja terminu konsultacji jest zatwierdzana w momencie zaksięgowania środków.