Plan marketingowo - sprzedażowy

Punktem wyjścia wszelkich działań jest strategia, która określa model marketingowy i sprzedażowy w e-commerce. Wskazuje adekwatne kanały przekazu oraz najlepszy zestaw narzędzi, jakimi należy się posługiwać. Przemyślana strategia posłuży Ci za naturalne i niezbędne uzupełnienie Twojej strategii biznesowej i wyznacznik tego, jak docierać z marką do potencjalnych klientów.


 

Dla kogo jest ta usługa?

„Na początek należy przestać mówić i zacząć robić”.

Walt Disney

Na czym polega usługa?

Etap I (wspólnie na rozmowie)

Czas rozmowy/trwania/konsultacji 2h

  • holistyczna analiza biznesu i produktu,

  • omówienie kosztu pozyskania/wytworzenia produktu,

  • ustalenie marży i narzutu produktów, 

  • ustalenie kosztów stałych i ruchomych,

  • ustalenie progu rentowności firmy w oparciu o koszty,

  • opracowanie języka korzyści dla konkretnej gamy produktowej,

  • analiza dotychczasowych działań marketingowych
  • analiza dotychczasowych zwrotów (lub ich braku) z inwestycji dla każdego kanału marketingowo-sprzedażowego
  • przeanalizowanie grup docelowych pod Twój produkt,
  • analiza perfekcyjnego klienta końcowego
  • analiza kanałów marketingowych (ryzyko, szanse, koszty),

  • analiza identyfikacji wizualnej,

  • ustalenie strategii komunikacji,

  • stworzenie strategii marketingowej w jednym lub kilku kanałach marketingowych w oparciu o budżet marketingowych

Etap II (obie strony we własnym zakresie)

  • analiza wszystkich podpunktów z Etapu I,

  • wnioski z Etapu I,

  • propozycje zmian/rozwiązań.

Etap III (wspólnie na rozmowie)

Czas rozmowy/trwania/konsultacji 2h

  • poprawa ustaleń z Etapu I (jeżeli się pojawią),

  • propozycje zwiększenia wartości koszyka końcowego,

  • analiza up i cross-sellingu (lub sugestia wdrożenia),

  • omówienie wartości współczynnika konwersji (dla istniejących sklepów internetowych),

  • ustalenie minimalnego opłacalnego ROASu
  • ustalenie maksymalnego kosztu pozyskania klienta w odniesieniu do marż oraz wartości zamówienia dla pojedynczego produktu
  • dywersyfikacja kanałów sprzedaży,

  • ustalenie strategii sprzedażowej,

  • w zależności od potrzeb sugestia osób/firm godnych polecenia z zakresu marketingu i budowania sklepów internetowych.

  • schemat sugerowanych działań mających na celu zwiększenie lub poprawę sprzedaży sklepu internetowego

Odstęp pomiędzy etapem I i III wynosi minimum 5 dni - ustalane indywidualnie.

Po ukończonym etapie III otrzymujesz graficzno-tekstowy schemat strategii marketingowo-sprzedażowej dopasowany stricte dla Twojej firmy.

Powyższy plik jest czytelnym, w pełni zrozumiałym i POUKŁADANYM planem działania, dzięki któremu zbudujesz solidny fundament swojego biznesu. Cały schemat, zostanie krok po kroku omówiony w ETAPIE III.

Jak przebiega usługa (do wyboru):

Co zyskujesz korzystając z usługi?

  • opracujemy strategię marketingową,
  • wspólnie omówimy strategię sprzedażową,
  • czytelny plik excel z obliczeniami, które wspólnie dokonaliśmy, 
  • pokazuje inną perspektywę,
  • odkrywasz nowe możliwości, o których prawdopodobnie nie słyszałeś,
  • podczas konsultacji nierzadko polecam osoby, które są godne polecenia i zaufania (agencje marketingowe, informatycy, graficy, księgowi, prawnicy itp.)
  • nabywasz sprawdzonej wiedzy od praktyka biznesu w sieci,
  • wiesz czego chcesz, co aktualnie posiadasz oraz czego Ci brakuje,
  • posiadasz wiedzę czego wymagać od firm zewnętrznych.
  • posiadasz plan działania  

Cena: 1447 zł netto (+23% VAT)

Firmy z którymi współpracowałem

Jak się umówić?

Wypełnij poniższy formularz, w odpowiedzi na Twoje zapytanie uzgodnimy dogodny termin oraz dopełnimy formalności lub zadzwoń.

 

Uwaga! Ze względu na zainteresowanie, rezerwacja terminu konsultacji jest zatwierdzana w momencie zaksięgowania środków.