Plan marketingowo - sprzedażowy
Punktem wyjścia wszelkich działań jest strategia, która określa model marketingowy i sprzedażowy w e-commerce. Wskazuje adekwatne kanały przekazu oraz najlepszy zestaw narzędzi, jakimi należy się posługiwać. Przemyślana strategia posłuży Ci za naturalne i niezbędne uzupełnienie Twojej strategii biznesowej i wyznacznik tego, jak docierać z marką do potencjalnych klientów.
Dla kogo jest ta usługa?
„Na początek należy przestać mówić i zacząć robić”.
Walt Disney
Na czym polega usługa?
Etap I (wspólnie na rozmowie)
Czas rozmowy/trwania/konsultacji 2h
-
holistyczna analiza biznesu i produktu,
-
omówienie kosztu pozyskania/wytworzenia produktu,
-
ustalenie marży i narzutu produktów,
-
ustalenie kosztów stałych i ruchomych,
-
ustalenie progu rentowności firmy w oparciu o koszty,
-
opracowanie języka korzyści dla konkretnej gamy produktowej,
- analiza dotychczasowych działań marketingowych
- analiza dotychczasowych zwrotów (lub ich braku) z inwestycji dla każdego kanału marketingowo-sprzedażowego
- przeanalizowanie grup docelowych pod Twój produkt,
- analiza perfekcyjnego klienta końcowego
-
analiza kanałów marketingowych (ryzyko, szanse, koszty),
-
analiza identyfikacji wizualnej,
-
ustalenie strategii komunikacji,
-
stworzenie strategii marketingowej w jednym lub kilku kanałach marketingowych w oparciu o budżet marketingowych
Etap II (obie strony we własnym zakresie)
-
analiza wszystkich podpunktów z Etapu I,
-
wnioski z Etapu I,
-
propozycje zmian/rozwiązań.
Etap III (wspólnie na rozmowie)
Czas rozmowy/trwania/konsultacji 2h
-
poprawa ustaleń z Etapu I (jeżeli się pojawią),
-
propozycje zwiększenia wartości koszyka końcowego,
-
analiza up i cross-sellingu (lub sugestia wdrożenia),
-
omówienie wartości współczynnika konwersji (dla istniejących sklepów internetowych),
- ustalenie minimalnego opłacalnego ROASu
- ustalenie maksymalnego kosztu pozyskania klienta w odniesieniu do marż oraz wartości zamówienia dla pojedynczego produktu
-
dywersyfikacja kanałów sprzedaży,
-
ustalenie strategii sprzedażowej,
-
w zależności od potrzeb sugestia osób/firm godnych polecenia z zakresu marketingu i budowania sklepów internetowych.
- schemat sugerowanych działań mających na celu zwiększenie lub poprawę sprzedaży sklepu internetowego
Odstęp pomiędzy etapem I i III wynosi minimum 5 dni - ustalane indywidualnie.
Po ukończonym etapie III otrzymujesz graficzno-tekstowy schemat strategii marketingowo-sprzedażowej dopasowany stricte dla Twojej firmy.
Powyższy plik jest czytelnym, w pełni zrozumiałym i POUKŁADANYM planem działania, dzięki któremu zbudujesz solidny fundament swojego biznesu. Cały schemat, zostanie krok po kroku omówiony w ETAPIE III.
Jak przebiega usługa (do wyboru):
Co zyskujesz korzystając z usługi?
- opracujemy strategię marketingową,
- wspólnie omówimy strategię sprzedażową,
- czytelny plik excel z obliczeniami, które wspólnie dokonaliśmy,
- pokazuje inną perspektywę,
- odkrywasz nowe możliwości, o których prawdopodobnie nie słyszałeś,
- podczas konsultacji nierzadko polecam osoby, które są godne polecenia i zaufania (agencje marketingowe, informatycy, graficy, księgowi, prawnicy itp.)
- nabywasz sprawdzonej wiedzy od praktyka biznesu w sieci,
- wiesz czego chcesz, co aktualnie posiadasz oraz czego Ci brakuje,
- posiadasz wiedzę czego wymagać od firm zewnętrznych.
- posiadasz plan działania
Cena: 1447 zł netto (+23% VAT)
Firmy z którymi współpracowałem
Jak się umówić?
Wypełnij poniższy formularz, w odpowiedzi na Twoje zapytanie uzgodnimy dogodny termin oraz dopełnimy formalności lub zadzwoń.
Uwaga! Ze względu na zainteresowanie, rezerwacja terminu konsultacji jest zatwierdzana w momencie zaksięgowania środków.
